DU RÄDDAR MIN MÅNDAG

Idag när jag vaknade så mådde jag inte alls bra. Huvudvärk, yr, trött(trots 8 timmars sömn!) och förbannat seg. Perfekt måndag då man ska studera(not).

En sådan dag då allt känns fel. Man ser ut som en bajslort och känner sig som en bajslort trots att man duschar och verkligen anstränger sig för att se någorlunda fräsch ut.
Tog på mig ett par fina jeans idag och en tröja. Såg ännu mera ut som en bajslort.
Så skådade jag igenom garderoben och fick syn på denna ljuvliga, fina, alldeles underbara, ONE PIECE.
Har aldrig tyckt om dessa one piece, de har för mig alltid varit en fulare variant av en jumpsuit, men ack ack.
Jag hade fel.

De får dig att mysa till max och njuta av måndagar som dessa; då allting känns grått och trist.


Jag får väl passa på att tacka en viss Elliott, som fick mig att köpa den :) Det var ett rikigt kap! ;)

På H&M's barnavdelning för 299riksdaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0