Give me motivation please!

HEJ PÅ ER!
Idag spenderar jag för och eftermiddagen med boken; Vems islam av Mohammad Fazlhashemi. Handlar om den förvrängda synen på islam och att religionen precis som kristendomen och judendomen EXISTERAR i olika grupper och tro. Intressant läsning men känner inte att motivationen är på topp. Kanske för att det är fredag? Jag ska börja jobba p Nationernas hus idag, en studentkrog, he blir skojjsigt det!

Imorgon blir det bröllop som gäller. Ska servera gäster i gamla Linköping. Jävlar vad jag får stå i! HEHUHEHU, dock så måste jag säga att jag är lite nervös för att spilla vin eller så på gäster eller göra något annat klantigt, haha, men det ska nog gå finemang. PRYD-ANNA hela helgen för fan :)

Ha en alldeles lysande helg så hörs vi under eller efterr : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0