Dubbla budskap?

Först då jag såg denna så tyckte jag den var riktigt bra, men DET ÄR DEN JU VERKLIGEN INTE.  DEN gör mig riktigt förbannad!!!

Visst, rasism gör oss fula inifrån - det tycker jag absolut!! Men påverkas det yttre? Villl de säga att de med acneproblem är rasistiska? Det blir lite den känslan jag får av att se den. Fy skäms! Lite mer tanke bakom reklam kan man ju ha!

Men när jag tänker efter så kanske det är sådana här reklamer som ändå får oss att stanna upp? Det kanske är meningen att vi ska bli frustrerade?
- The more you apply, the uglier you become. Ju mer rasism du applicerar, ju fulare blir du. Ju fler finnar får du?! Är det med automatik sagt att du är ful när du har finnar? Fulare än när du inte har? Det är just det som gör mig arg, för inte fan är det så! Haha..Ja tänk om man kunde se vem som var rasist bara genom att kolla på hyn?
Väldigt känslig reklam!
Jag får som för mig att det är meningen att vi ska bli arga, eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0