SNÖ.OF.BODEN

Det må vara underbart att vara hemma, även om Linköping känns som hemma det med, så är hemma alltid hemma; dvs, i Boden. Staden jag är uppvuxen i.
Det är så vackert här. Man blir nästan lite blind av det ibland, speciellt då man bott här i nästan hela sitt liv. Men det första som slog mig då jag kom hem strax innan jul var den fantastiska vintern - det är ett vinterparadis med andra ord! Magiskt är det.
Hoppas ni haft en underbar jul och firat det nya året ordentligt. Själv har jag jobbat både jul och nyår och tjänat storkovan, hehehe, inte riktigt men lite pengar har man dragit in i alla fall. Nu ska jag vara ledig i några dagar, hur nu de ska gå. Ska ha två tyskar på besök, blir trevligt!! :)
Ett nytt år har anlänt. 2012. WOW. Jag tycker bara årtalet låter så mäktigt!
2012 ska bli underbart har jag bestämt!!!! Har så mycket planer redan och löften som jag ska hålla mig till. Inget vikt eller utseendeskit dock, skönt va? Bara om lite framtidsdrömmar som jag hoppas kunna förverkliga så småningom.
Ha det gött alla, Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0