SommarNåSåInIBomben

et har varit en helt fantastisk vecka med hur mycket värme som helst. Var först på Torsdagen jag kände att jag kunde njuta, för då var bägge uppsatserna inlämnade, trots att jag har massor med opponering kvar så kändes det som stressklumpen försvann från kroppen.
I fredags var jag ute och solade på gräset och smarta jag, solade alldeles för länge och fick världens finaste glasögonrand, i love it :) hahahaha. Jag och Håkan skrattade gott åt varandra för även han hade bränt sig och såg ut som en tomat. Nu har det i alla fall lugnat ner sig lite men måste fortfarande ta det lugnt. Var och badade idag med Esbjörn och Frida på Johannelundbadet och kände efter nån timme att armarna började bränna och då var jag röd igen! Konstigt att huden reagerar så starkt, det är väl Linköpingssolen ? ;) hehe.

Igårkväll var jag på SCHLAGERFEST, spelade mycket gamla schlagerlåtar och så såg vi även på Eurovision. Härligt att Sveirge fick vinna, även fast jag älskade Rysslands bidrag!

Har precis gjort en pastasallad till middag, tycker det passar så bra när det är varmt. Sedan kommer Kajsa och äter middag med oss och seeeeeeeen, åker jag till Kajsa och sover, för imorgon ska vi till TROLLHÄTTAN, och på tisdag GÖTEBORG! Blir lite semester, fast ändå inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0