BLOGGKÅT

Varför bloggar jag inte längre kan man undra? Hade ju världens glöd i det i början, sen har det successivt avtagit. Jag måste ju såklart skylla ifrån mig på annat, men allt handlar ju om vad man prioriterar, och jag SKA börja prioritera min blogg, för det är ju faktiskt kul, OM man har något att skriva om dvs.

Jag har ju givetvis haft mycket skola och mycket därikring, men är ju inte svårt att slänga in ett blogg inlägg hit och dit. Jag måste säga att jag är imponerad över er som skriver flera inlägg per dag och det är lika intressant varenda inlägg.

Däremot känner jag inte att blogg.se är någon topsida så därför funderar jag på att överge bloggen inom kort och helt övergå till blogspot.

Betydligt enklare och jag som inte är något geni inom datavärlden skulle lyckas betydligt bättre på en sådan sida ;)
Tiills vidare, hoppas jag att ni har det mysigt i julmörkret, hemma i Boden och vart övriga befinner er. I Linköping väntar vi på snöööööööööööö
Har lagt ner facebook nu, eller inte lagt ner, men inaktiverat mitt konto för pluggets skull. Det är faktiskt något att rekommendera. Min käraste vän tim från Australien tipsade mig och fördelen är ju att inga bilder eller inlägg försvinner; minnena finns kvar och VÄNNERNA finns kvar de med, åtminstone de riktiga =) De som har hört av utan att veta har varit de som verkligen bryr sig, och jag är så tacksam över de fina vänner jag faktiskt har.
Bjuder på denna bild på världens finaste Mona och jag. En bild som är 4 år gammal tror jag? :) Det är fantastiskt vad tiden och läskigt på samma gång. Vår vänskap är starkare än någonsin. Vi träffades i Australien och bodde bara en halvtimme ifrån varandra under våra utbytesår. Mycket tokerier och i februari kommer vi ses igen tillsammans med några andra gobitar jag lärde känna i Australien.
HAHAHA så himla små och jag var hur blond som helst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0