Idag och för ett år sedan ....

För ett år sedan klarade jag uppkörningen; nog en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, haha. Minns hur jag kämpade med körningen, teorin var betydligt enklare, men när det kommer till mer praktiska saker som att köra bil är jag inte alls lika självsäker.
Hade tur och fick nog världens snällaste uppkörningsman, haha. Nu låter jag säkert ganska nedlåtande på mig själv, men helt ärligt är det efter jag fått mitt körkort som jag har utvecklat en körförmåga.
Känslan att köra bil och spela hög musik är underbar! :) Längtar till jag kommer hem, då blire allt en raggarsväng eller två, kanske med Julia som också har körtkort nu :)
Idag har jag dessutom tentan i Invandrar och kulturkunskap, känns otroligt pepp och jag ska självklart firra den! :)
Hoppas ni har det bra nu inför julen. Imorgon åker jag hem till kära Boden! SKA BLI UNDERBART ATT TRÄFFA ALLA. PROMENAD MED CISSI ÄR REDAN INBOKAT; UNDERBART!
Tråkigt att lämna alla bara, speciellt alla fina utbytesstudenter som jag inte kommer se på ett tag. Gosh vilken kärlek jag har till utbytesstudenter, tur att jag träffar några av dem efter nyår!
NU ett sista rush, seeedan tentamen klockan 5, spännande!
PUSS PÅ ER
Får pussas med denna goding snart!

Kommentarer
Postat av: Evald

Lillkillen! Så himla fin han e!!!! :*

2012-01-03 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0