a walk to remember

Jag går med Eddie ca 3 gånger per dag (pappa går på morgonen då jag oftast börjar så tidigt jobbet) och så har det varit i nästan 8 år!!! sjukt vad tiden går fort. Eddie fyller 9 den 14e Juni, helt otroligt.
Jag blir lite smått tårig i ögat då folk nämner att han ser gammal ut, för själv vill jag väl inte riktigt erkänna det, även fast jag märker det själv också.

Eddie är det bästa jag har och vi har haft så fina stunder tillsammans. Idag när vi var ute sprang han givetvis ner och badade i älven. Det är så fint där, världens finaste ställe i Boden typ. Där hade jag kunna köpa hus, om jag var några miljoner rikare, hehe. I alla fall, en blöt kille kom jag hem med och nu ligger han i min säng och stinker blöthund, ja ni vet ju hur det brukar lukta. Ibland undrar jag varför jag tillåter han till allt, men vi trivs helt enkelt tillsammans. Det ska vara vi.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0