MO_OWIE

HEJSAN!

Vilken muppig dag det har varit idag, regn/sol/regn/sol/regn hela dagen typ. Hade en ko-lugn dag på jobbet idag, sådär jobbigt seg. ibland hädner det hur mycket som helst på äldreboendet, man springer konstant, sedan kommer det dagar då man inte gör ett skit(haha nä inte ens torkar rumpa) och tiden går så himla sakta. Vi satt och kollade filmer idag på jobbet jag och en arbetskollega. Han gav mig massor av tips på filmer, lite äldre också vilket brukar vara bättre än de som kommer ut idag.
Såg ju baksmällan i Söndags och den var apkul, satt och garvade igenom hela filmen. Fick mig att tänka på alla galenskaper man kan göra i fyllan, okej, inte riktigt så galet som i baksmällan, men ändå.

Ikväll blir det att se Edges of the Lord, har hört att den ska vara i klass med pojken i randig pyjamas, fast till och med bättre, så vi får väl se! Det är med den där supersöta killen från sjättesinnet; Haley Joel Osment. Så sjukt duktig skådis!




























Ed Helms från Baksmällan 2, ahhaha så himla rolig min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0