Oväntat besök

I torsdags pratade jag med en av mina närmsta vänner Johanna. Johanna och jag träffades i Australien för 4 år sedan och har sedan dess hållit kontakten. Avståndet är väl inte det längsta, hon bor i Oulu, ungefär 3-4 timmar härifrån(Finland).
Hur som helst, konversationen inledde med att hon frågade om jag var ledig någon helg i Juni och jag sa att den här helgen(4-5 juni) var nog den enda och hon svarade - jamen jag kanske kommer imorgon då!
Och det gjorde hon. På fredagen var hon här och spenderade en underbar helg tillsammans med mig.
Jag har många vänner, men få som står mig riktigt nära, Johanna är en av dem. Hon är så enkel, naturlig och vi har så fasansfullt roligt ihop! Tack för att du finns! Rakastan sinua! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0