underbara människor

år hade vi personalfest på NH, eller JULFEST som det egentligen hette. Var inte direkt någon julmiddag eller så men lite julaktiviteter som rävdans och gröt och peppakakstävlingar

Jag har jobbat på NH i några månader nu, även om det inte är lika frekvent varje månad så har jag ändå jobbat rätt aktivt nu på sistone. Jag har provat på de flesta områdena, förutom vakten och köket; vilket jag tror inte skulle bli någon succé. Har ju faktiskt blivit en riktig höjdare på att laga mat sen jag flyttade hit men känns som att jag bara skulle vara klumpig och förstöra och jag vill inte utsätta matgäster för mitt eget slarv. Skulle jag ta på mig ett vaktpass skulle nog de flesta skratta åt mig för att jag jämt är så glad.


Disken, servisen, baren och sittningen är de områden jag har provat på och baren är helt klart roligast och den jag kommer fortsätta jobba med till vår.


Fördelen med NH är att det hela tiden kommer nya människor; inte bara att man träffar sjukt mycket folk som festar på NH utan även nya som kommer och jobbar. Det är underbart och jag känner redan så mycket kärlek till vissa av dem. Helt underbara är niiiii!


Eftersom personalen är så stor är det svårt att lära känna exakt alla annat än på ytan, men det är inte mitt syfte heller. Man tyr sig till de man trivs med, så är det ju! =)
Det blev i alla fall en hel del dans igår och folk var fulla och glada - Precis som det ska va på en personalfest :)


Här kommer lite bilder från igår:
MASSA KÄRLEK TILL ER TJEJER!

Kommentarer
Postat av: Alice

Kul att du hittade min blogg! :) Och tack för igår tjejen, det var jätteroligt! KRAM

2011-12-13 @ 22:30:16
URL: http://goalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0