erikshjälpen

Idag hade de invigning av en ny secondhand-butik i Linköping. Åkte dit precis efter 10 och det verkligen kryllade av folk! Roligt att secondhand har blivit alltmer populärt!
Fyndade iaf detta:
En ryggsäck som jag tänkte ha då jag åker till Kenya i Oktober, samt även kanske då jag åker till skolan någon dag? Så sjukt skönt med ryggsäck! 50 kronor!
En härlig jeansväst från Levis, även den 50 kronor!
Tyckte dessa skor var asballa. Tänker mig dessa i sommar med ett par fina jeansshorts och en slapp tshirt till. De är som en mix mellan sandaler och kängor, verkligen häftiga! 43 kronor! (konstigt pris va? haha)
En svart hårsjal, eller vad heter det? inte turban i alla fall! 
Smala sjalar som jag väljer att knyta i håret. Har samlat på mig massor nu på sistone, fyra st! en gul, en orange, en svart och en blå, alla har kostat typ 10 kronor st!

Och så en mörkgrå slapp t-shirt med ett ballt tryck på! 25 kronor!!!

Man kan ju in princip bara köpa second hand idag förutom om man ska köpa underkläder kanske. Då är det väl trevligt med nya grejjer :) hehe
Hoppas ni får en trevlig helg allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0