KISET

Förutom att de båda var/är fantastiska skådisar så har de även det fantastiska kiset kring ögonen, fantastiskt vackert! Jag hade verkligen en filmdag igår. Såg; The Vow, The Lady, nån dålig science fiction film som jag inte minns namnet på?, och slutligen 10 things I hate about you. Filmdag eller hur? haha. Hur som helst, den sista filmen är en klyschig tonårsfilm som jag såg väldigt mycket då jag var yngre där båda dessa två är med, Heath Ledger och Joseph Gordon-Levitt. Så synd att Heath Ledger dog, hade velat se fler filmer med honom. Ingen har väl undgått den fantastiskta brokeback mountain? Den är så fin, en av hans sista filmer också.
Joseph Gordon- Levitt har jag inte sett så jättemånga filmer med som har gett ett avtramp, men jag kommer ihåg 50/50 och 500 days of summer. Kanske får han mer plats på duken nu, hoppas det. Han har ju trots allt vuxit väldigt mycket sedan 10 things I hate about you.

Kommentarer
Postat av: julia

mmmmums så heta killar :D

2012-04-23 @ 16:05:39
URL: http://juliaholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0