Life is a gift - dont fuck it up

Vaknar med en otrolig känsla och livet känns så jävla underbart! Jag hittade av en ren slump min gamla dagbok som jag skrev då jag var i Australien. 17 bast och nyfiken på världen. Så tacksam jag är att jag skrev den. Man kan liksom gå tillbaka i tiden för en stund. Mycket viktigt att göra det ibland, för att uppskatta allt man fått vara med om.
Nya äventyr väntar och ibland kan jag bli så förbannat otålig, sådär så det sticker i fingrarna och jag vill bara spola fram tiden och göra det jag har planerat NU. Då kan det vara bra med lite stimulans.
Idag spenderar jag dagen på skolan och skriver uppsats, ikväll hos Kajsa med vegetarisk mat och gott sällskap. Blir fint det. Till alla som är missnöjda med livet just idag - tänk över ditt missnöje. Låt inte ditt ego ta över dig själv, låt inte livet tas över av klagomål, värk, oro, och frustration- för det är precis det ditt ego vill. Men glöm inte- livet är så mycket mer än det.




Kommentarer
Postat av: Julia

hei! btw. fin du är i lockigt hår. love it.

och du va äre där för röööd jacka?!?!? :) puss

2012-04-27 @ 15:05:27
URL: http://juliaholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0