weeeird!

Jag är sjuk, influensan javisst! Tänkte nog att jag skulle åka på den då de jag är inneboende hos hade det då jag kom tillbaka från Boden. Juppiyeyyy grejt. Det är en konstig sådan, ont i kroppen å sjukt hängig mest, febern flaxar liksom fram och tillbaka. Var nyss ute och tog mig en prommis till centrum, bara 5 minuters promenad dit och 5 minuter hem, så det klara jag. På vägen hem var jag med om något märkligt.. Två småkillar som gick framför mig och snackade en massa, lyssnade faktiskt inte så ingående men de verkade snacka om något allvarligt. De skulle precis skiljas åt då jag ser att de istället väljer att följa efter mig. Jag går in i min trappuppgång och varpå jag är på andra trappan så hör jag att en av dom kommer in i trappuppgången och ropar hallå. Jag snabbar mig upp till min lägenhet och låser dörren. Vet inte riktigt varför jag inte bara kunde svara, men kände på mig något obehagligt. Ni vet sådana där obehagskänslor man kan få ibland, trots att pojkarna var små! Efter någon minut ringer det på Håkan och Mariannes dörr. Jag anar direkt att det är någon av dom, så jag står bara i mitt rum och låter Håkan öppna. Killen som ringer på säger att han ringt på fel dörr och ger sig av. Håkan kommer in i mitt rum och frågar vad det där var om. Jag skakar på huvudet och har fortfarande ingen aning. Jag brukar sällan bli rädd men tyckte det var lite smått obehagligt, kanske har jag blivit så rädd för allt just nu då jag har suttit och följt Breivik utredningen. NÄ usch. Håkan föreslog att de försökte ragga på mig, men jag är bombsäker att det inte är det. Dels ser jag ut som skit nu när jag är sjuk, och för det andra så var pojkarna typ 10-12 år och såg rätt arga ut. Skulle någon ragga på mig i det här tillståndet skulle jag fråga om dom var dum i huvudet?!
HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0