Nerunder

Japp. befinner mig i landet nerunder. Har överraskat min käraste Laura på morgonen och nu återstår en annan kär vän imorgon. Det var så underbart kul att se hennes reaktion och krama om henne. Fattar verkligen inte att jag är här. Ska skriva mer sen, så att inte min andre käre vän upptäcker min överraskning.

 
Vänner är verkligen det bästa som finns på denna jord, enda nackdelen är att jag har de utspridda lite här och där och inte riktigt kan träffa dem när jag vill. Nu ska jag bara leva här och nu i en månads tid och träffa alla kära som jag inte har träffat på väldigt längeeeeeeee. 
 
 
 
Saknar dig så fort vi är ifrån varandra finaste vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0