Något roligt att se fram emot!!!

För någon vecka sedan träffade jag en tjej på Nationernas Hus där jag hoppar in och jobbar då och då. Hon berättade till Kajsa att hon höll på med ett projekt om Mänskliga rättigheter i association till asylsökande och pass etc. Kajsa var snabb och skickade över konversationen till mig för hon vet vid det här laget, hur mycket jag brinner för ämnet.
Vi diskuterade ett tag och hon frågade om jag ville vara med i hennes projekt om att belysa gymnasieelever om MR och då i fokus på asylsökande och hur det är att komma till Sverige utan pass. Tanken med projektet är att sätta upp en hemsida för levande historia där man belyser elever om ämnet.  För mig känns det fantastiskt att ens få frågan att göra något sådant och till och med få en liten slant för det!!! Hur kul är det inte att få betalt för något som man faktiskt brinner för? WIIIE. Jag ser fram emot detta och jag tror och hoppas att jag kan bidra med massor!

Kommentarer
Postat av: Aleksandra

Det låter jätteroligt, Anna! :)

2012-03-29 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0