jag + electronics = death

FYFAN vad jag hatar allt som har med elektronik att göra. Jag kan max hålla kvalité på saker i två år, och sen pajjar det. Var så jävla sur idag då jag märkte att min dator inte laddade längre, stoppade i laddaren och tänkte " jaha, nu är laddaren pajjj igen" , pajjade den nämligen för bara två månader sen!!! Men för att säkerställa detta åkte jag till elgiganten, tog med mig laddaren för att se om det verkligen var den det var fel på.
Det var det inte.Jaha. okej, det är alltså fel på datorn, roligt tänkte jag och cyklade hem igen.

10.000 för en ny ca, jävla apple datorer alltså, men ändå vill vi ha dem, för att de är såjävla bra.

Hur som helst, kom hem igen och satte i laddaren i datorn för att se om den fungerade varpå jag typ bad till Gud samtidigt, och hipsvips så laddade den igen... Jag är verkligen hopplös, men nu slipper jag köpa en ny laddare och dator i alla fall.

Dagens berättelse, Anna i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0