tjohooooo

ÅHHHH, jag bara älskar att spela teater!! Helt underbart det är att improvisera - man får verkligen utveckla sina bästa /sämsta sidor och inse saker med sig själv som man aldrig tänkt på. Vet att jag tyckt om teater sen jag var liten, men nu när man verkligen inser hur mycket det ger en, är det ännu underbarare!!!

Det har varit en regnig dag idag och huvudvärk på det, men vafan, orka vara bitter! :)
Nu ska jag ut och gå för Håkan har gött mig med fetaste pastasåsen plus vitlöksbröd! Det var underbart gott, men man känner sig lite smått rullande ;) hehe, ni vet känslan! :)


Har förresten hittat en asbra bok idag till min uppsats, den heter connected och handlar om hur vi påverkas av vårt nätvärk. Blir att läsa ikväll. Ha det gött alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha trodde för ett ögonblick att du var Angelica Blick! jättefin du var i håret! :*

2012-05-10 @ 22:52:48
Postat av: Christoffer

sv: TACK! Visst är den :)



Vilken finig bild!

2012-05-11 @ 00:12:20
URL: http://christofferjansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0