vad i helvete

Det där med att ha anonymt nummer är nog en idé, hade det i några år fram tills nu, men nu måste jag fan byta tillbaks till det igen tror jag. Jag verkligen älskar mångfalden här i Skäggetorp men ibland kan det bli riktigt jävla jobbigt. Har säkert blivit tillfrågad mitt nummer 20 gånger sen jag flyttat hit av olika killar från alla möjliga asyl-länder. Jag har inget emot att prata med dem, vara trevlig och så, men så fort de ska ha ens nummer blir det bara för mycket. Nej säger jag, jag har kille, och så går jag.
nu ikväll, får jag ett sms av en kille som har kollat upp vars jag bor, sökt mitt namn på internet och smsat att han vill träffa mig?!?! FYFAN! Snacka om att ocharma en tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0